nytt

Hej på er! Jag vet att jag inte haft en bra bloggning, men det är för jag har varit på Öland och jag har bytt blogg till http://emmelieandersson.blogg.se . Så kika gärna in den. Det var allt, hoppas vi ses på min nya blogg. Puss och Kram

essie

Detta nagellacket från essie fick jag av farmor och farfar när Oskar fyllde år. Vi får alltid en liten present. Jag tyckte det var väldigt fint. kram

oskar 17 år

kamera - nikon d3100
 
 

2006

Idag är det ingen vanlig dag för det är världens bästaste födelsedag, hurra hurra hurra! Idag fyller Oskar 17 år, så bjuder på några bilder från 2006 när vi var i USA första gången. Och i eftermiddag kommer lite släktingar hit, så blir lite mer bilder då. kram
 

saknar dig

Agnes är ju i spanien och ska va där i tre veckor, saknar henne så mycket
 
 
 

home sweet home

Kom hem igår runt två tiden efter en underbar vecka i Hällevik. Har fått en ful bränna också, men det hör ju till. Har gått upp vid halv åtta varje dag och tränat, och haft det skitkul! Imon fyller Oskar år, så det blir att fira honom. Och när jag kom hem igår fick jag en lite present, det var en bikini. kram
 
 

mer bilder på stina

tidinställt, jag är i hällevik
 

maja johnsson x3

kamera - nikon d3100
 
 

i trädtopparna

tisinställt, är i hällevik
 

from hollister

allt är från hollister
 

en fläta

maja står för bilderna
tidinställt, är i hällevik
 

från emporia

kofta, ginatricot, 199kr
tröja, hollister, 528kr
t-shirt, hollister, 125kr
kjol, mango, 299kr
body butter, sephora, 100kr                                                                      läppstift, sephora, 110kr
 

På tåget

 
Sitter på tåget hem nu efter en toppendag på emporia med Emma. Har shoppat ganska mycket tycker jag, så jag är jättenöjd! Kommer visa allt jag köpt på bloggen någon dag. kram
 

22:15

Imorse kom Maja hit, har inte träffat henne på ett tag så det var kul! Vi fotade, och bilderna kommer upp nästa vecka i tidinställda inlägg. Åker ju somsagt till Hällevik på söndag. Och imon blir det Emporia med Emma, kommer bli toppen! kram
 

träningskläder

På söndag åker ju jag till Hällevik, på ett gymnastikläger i en vecka. Kommer bli jätte roligt, det blir fjärde året nu. Så kände att jag behövde ett par kortare short man kan träna med, men det hängde ju med lite mer saker, haha! Allt är från Stadium. Men jag kommer fixa tidinställda inlägg och så. kram


Emmelie, 1999, Sweden
fotografera, gymnastik, shoppa, belieber
instagram: emmelieanderssons
twitter: emmelieanderson
RSS 2.0