nytt

Hej pĂ„ er! Jag vet att jag inte haft en bra bloggning, men det Ă€r för jag har varit pĂ„ Öland och jag har bytt blogg till http://emmelieandersson.blogg.se . SĂ„ kika gĂ€rna in den. Det var allt, hoppas vi ses pĂ„ min nya blogg. Puss och Kram

essie

Detta nagellacket frÄn essie fick jag av farmor och farfar nÀr Oskar fyllde Är. Vi fÄr alltid en liten present. Jag tyckte det var vÀldigt fint. kram

oskar 17 Ă„r

kamera - nikon d3100
 
 

2006

Idag Àr det ingen vanlig dag för det Àr vÀrldens bÀstaste födelsedag, hurra hurra hurra! Idag fyller Oskar 17 Är, sÄ bjuder pÄ nÄgra bilder frÄn 2006 nÀr vi var i USA första gÄngen. Och i eftermiddag kommer lite slÀktingar hit, sÄ blir lite mer bilder dÄ. kram
 

saknar dig

Agnes Àr ju i spanien och ska va dÀr i tre veckor, saknar henne sÄ mycket
 
 
 

home sweet home

Kom hem igÄr runt tvÄ tiden efter en underbar vecka i HÀllevik. Har fÄtt en ful brÀnna ocksÄ, men det hör ju till. Har gÄtt upp vid halv Ätta varje dag och trÀnat, och haft det skitkul! Imon fyller Oskar Är, sÄ det blir att fira honom. Och nÀr jag kom hem igÄr fick jag en lite present, det var en bikini. kram
 
 

mer bilder pÄ stina

tidinstÀllt, jag Àr i hÀllevik
 

maja johnsson x3

kamera - nikon d3100
 
 

i trÀdtopparna

tisinstÀllt, Àr i hÀllevik
 

from hollister

allt Àr frÄn hollister
 

en flÀta

maja stÄr för bilderna
tidinstÀllt, Àr i hÀllevik
 

frÄn emporia

kofta, ginatricot, 199kr
tröja, hollister, 528kr
t-shirt, hollister, 125kr
kjol, mango, 299kr
body butter, sephora, 100kr                                                                      lÀppstift, sephora, 110kr
 

PÄ tÄget

 
Sitter pÄ tÄget hem nu efter en toppendag pÄ emporia med Emma. Har shoppat ganska mycket tycker jag, sÄ jag Àr jÀttenöjd! Kommer visa allt jag köpt pÄ bloggen nÄgon dag. kram
 

22:15

Imorse kom Maja hit, har inte trĂ€ffat henne pĂ„ ett tag sĂ„ det var kul! Vi fotade, och bilderna kommer upp nĂ€sta vecka i tidinstĂ€llda inlĂ€gg. Åker ju somsagt till HĂ€llevik pĂ„ söndag. Och imon blir det Emporia med Emma, kommer bli toppen! kram
 

trÀningsklÀder

PÄ söndag Äker ju jag till HÀllevik, pÄ ett gymnastiklÀger i en vecka. Kommer bli jÀtte roligt, det blir fjÀrde Äret nu. SÄ kÀnde att jag behövde ett par kortare short man kan trÀna med, men det hÀngde ju med lite mer saker, haha! Allt Àr frÄn Stadium. Men jag kommer fixa tidinstÀllda inlÀgg och sÄ. kram


Emmelie, 1999, Sweden
fotografera, gymnastik, shoppa, belieber
instagram: emmelieanderssons
twitter: emmelieanderson
RSS 2.0